ارزشگذاری دارائیهای مشهود و نامشهود انفورماتیکی شامل و نه محدود به :
- ارزشگذاری دارانیهای نامشهود همچون برند- دانش و دارائیهای فکری – علائم تجاری وب سایتها و دامنه های اینترنتی و داده های رایانه ای – مشتریان – نیروی انسانی و ….
- ارزشگذاری نرم افزارهای سفارش مشتری – سازمانی – سامانه های یکپارچه و ویژه – بسته های نرم افزاری پر کاربرد و عمومی
- ارزشگذاری تجهیزات سخت افزاری – زیر ساخت شبکه – سرورها و طرحهای شبکه ای در مقیاسهای بزرگ همچون مراکز داده – شبکه های MAN , WAN – سرویس های رایانش ابری و …
- ارزشگذاری قیمت پایه مناقصه ها و مزایده های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
Views: 953